Apelujemy o weto do Prezydenta Andrzeja Dudy

Uwaga! Piszemy do Prezydenta Andrzeja Dudy na adres listy@prezydent.pl w sprawie zawetowania ustawy 1812, legalizującej zdalną fikcje w polskim prawie oświatowym. Poniżej wzór pisma jaki przygotowała jedna z dzielnych Mamy z Ogólnopolskiego Strajku Dzieci do szkół!

TEMAT maila: Apel o zawetowanie ustawy nr 1812
Szanowny Panie Prezydencie,
Zwracam się do Pana Prezydenta, jako matka dzieci w wieku szkolnym oraz obywatelka, która aktywnie bierze udział w wyborach, także prezydenckich.
Proszę o zawetowanie ustawy nr 1812. Nie chcę tu pisać o ideologicznych aspektach, bo dla mnie, jako matki - najistotniejszy jest art. 125a, który miałby legalizować tzw. edukację zdalną w sytuacjach nadzwyczajnych. Jest już tak wiele badań potwierdzających szkodliwy wpływ edukacji online na zdrowie naszych dzieci, że to dodanie takiego artykułu do ustawy jest dla mnie, jak i dla wielu rodziców, z którymi rozmawiam, kompletnie niezrozumiałe i szokujące. Co więcej, jest co najmniej tyle samo badań, które mówią, że dzieci nie przyczyniają się w istotny sposób do wzrostu zakażeń. Ponadto przedstawiciele MEiN wielokrotnie w mediach potwierdzają to, co napisałam.
Jestem przekonana, że Panu Prezydentowi leży na sercu dobro naszych dzieci, a co za tym idzie los przyszłych pokoleń i nie będzie Pan Prezydent miał wątpliwości, co do tego, że ustawę w takim kształcie należy zawetować. Jako obywatelka, która wpierała Pana w wyborach prezydenckich, oczekuję, że tym razem to Pan wesprze mnie, czyli uchroni moje dzieci przed zdalną edukacją.
Z poważaniem
Karolina Derlatka
Polka, żona, matka

Komentarze

Popularne posty